Naslovnica Informacije Djelatnosti Centri izvrsnosti Kontakt

CENTAR ZA HEMOROIDE

U sklopu kirurške djelatnosti Poliklinike provodi se liječenje hemoroida dvjema najmodernijim tehnikama: DG-HAL+RAR i THD metode. To su najnovije, inventivne kirurške metoda liječenja bolesnih hemoroida, trajno učinkovita kod približno 95% bolesnika. To su najmanje invazivne operacije i za bolesnike najkomfornije metoda od svih koje se danas primjenjuju u kirurškom liječenju hemoroidalne bolesti.

DG-HAL + RAR metoda
Ova je metoda osmišljena tako da rješava uzrok nastanka povećanog čvora. Šavovima koji se postavljaju transanalno, podvežu se arterije koje dovode krv u bolesni hemoroidalni čvor. To se postiže s pomoć doplerske (ultrazvučne) sonde kojom se točno lociraju završne grane hemoroidalnih arterija. Šavovi se postavljaju u dijelu crijeva koje nema osjetnih živaca, te nema ni boli. Kako nema rezanja i oštećenja tkiva, funkcija hemoroidalnog čvora ostaje gotovo u potpunosti očuvana. Da bi se dodatno smanjila nelagoda operacija se izvodi u lokalnoj potenciranoj ili spinalnoj anesteziji. Opća anestezija nije potrebna. Pacijenti isti dan idu doma, a većina operiranih se može vratiti svakodnevnim aktivnostima već za 1 - 2 dana. U slučaju povrata bolesti tijekom života zahvat se bez bojazni može ponoviti. Operacijske komplikacije su izuzetno rijetke. Obično se radi o krvarenju iz još ne zaliječenog čvora ili mjesta na kojem je postavljen šav. Ponekad se poslijeoperacijski javlja osjećaj nelagode ili laganih bolova u anusu koji u pravilu nestaju uzimanjem oralnih analgetika.

THD (Transanal Hemorrhoidal Dearterialization) metoda
THD je skraćenica od "Transanal Hemorrhoidal Dearterialization". Radi se o vrlo sigurnoj i uspješnoj minimalno invazivnoj metodi. Zahvat se obavlja ambulantno.
THD koristi doppler kako bi se odredilo točno mjesto hemoroidalnih arterija, nakon čega se arterije podvežu, a tkivo se podigne na mjesto gdje i treba biti. Ovom se tehnikom ne odstranjuje tkivo. Zadovoljstvo bolesnika nakon primjene ove metode je veliko, a očekivani povratak na posao i ostale aktivnosti je unutar 24 do 48 sati.
Više o metodi možete pročitati na službenim web stranicama.