• Slider img DR Lacic 1
    O poliklinici VIDEO
    Poliklinika Lacić je privatna zdravstvena ustanova koja pruža široki spektar specijalističkih i subspecijalističkih medicinskih usluga.
  • Slider img DR Lacic
    Centar za ŠTITNJAČU
    Bolesti i poremećaji rada štitnjače su vrlo čest zdravstveni problem suvremena čovjeka.
  • ginekologija4D
    Ginekologija
    Ginekologija je medicinska specijalizacija koja se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti ženskog reproduktivnog sustava.
  • Slider 8
    Kardiologija
    U sklopu Centra za bolesti srca i krvnih žila Poliklinike Lacić može se učiniti kompletna neinvazivna subspecijalistička obrada srca i krvnih žila.
  • Slider 6
    Gastroentereologija
    Gastroenterologija je subspecijalizacija interne medicine koja se bavi otkrivanjem i liječenjem bolesti probavnog trakta.
  • Slider 2
    Centar za paratireoidne (doštitne) žlijezde
    U sklopu Centra za paratireoidne (doštitne) žlijezde Poliklinike Lacić moguće je učiniti kompletnu dijagnostičku obradu i liječenje bolesti paratireoidnih žlijezda.
  • Slider 2
    Scintigrafije
    Scintigrafije su funkcionalne pretrage pomoću kojih procjenjujemo rad organa.

Ova poznata turistička destinacija na meksičkim obalama karipskog mora, koje je nekada nastanjivala civilizacija Maya – Riviera Maya, i neposrednoj blizini jednog od sedam svjetskih čuda (Chichen Itza), ugostila je i dva pridružena kongresa: XXIV Kongres nuklearne medicine zemalja Latinske Amerike (XXIV Congres of ALASBIMN), te III Kongres nuklearne medicine Meksika (III Congreso de la Federacion Mexicana de Medicina Nuclear e Imagen Molecular). Na kongresu su predstavljena najnovija znanstvena i klinička istraživanja iz područja nuklearne medicine i biologije, a dominirale su teme iz nuklearne onkologije, nuklearne kardiologije i naravno štitnjače.

Na poziv znanstvenog i organizacijskog odbora XI Svjetskog kongresa nuklearne medicine i biologije na čelu sa predsjedavajućim: Prof. Enrique Estrada Lobato M.D. President of the World Federation of Nuclear Medicine and Biology 2010 – 2014; Ravnatelj Poliklinike Lacić: Prim.dr.sc. Miodrag Lacić, dr.med., specijalist nuklearne medicine, održao je pozivno predavanje na temu: “Immunoscintigraphy (radioimmunodetection) with Tc-99m labelled anti-CEA monoclonal antybody and anti-CEA fragments in evaluation of patients with colorectal carcinoma”.

Primarius Lacić, kao glavni istraživač, prezentirao je svoja osobna iskustva kao i rezultate dviju, na ovim prostorima pionirskih, znanstvenih studija iz područja nuklearne onkologije, odnosno “in vivo” imunoscintigrafske dijagnostike kolorektalnog karcinoma. U prvoj studiji su korištena cijela (intaktna) monoklonalna anti-CEA antitijela, dok su u potonjoj studiji korištene manje molekule tj, dijelovi antitijela ili fragmenti u procjeni proširenosti bolesti. Samo predavanje u trajanju od 30 minuta pobudilo je respektabilan interes auditorija koji je rezultirao potonjom sadržajnom znanstvenom raspravom.

Primarius Lacić, kao jedini aktivni sudionik ovog svjetskog konresa iz Hrvatske, bio je angažiran i kao predsjedavajući (chairman) na jednoj od znanstvenik sjednica (session) iz područja nuklearne onkologiji.

Slijedeći, XII Svjetski kongres nuklearne medicine i biologije (XII Congress of World Federation of Nuclear Medicine and Biology) biti će održan od 20.-24. travnja 2018. u Melburne, Australia.